כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

06/04/2021

החזרי מס בגין הכנסה גבוהה

לא רבים מודעים לכך, אך מס הכנסה פרסם לאחרונה נתונים מעניינים, אשר ממחישים כי מיליארדי שקלים שוכבים אצלם ללא שום דורש. מדובר כמובן על החזרי מס של שכירים, שכלל אינם מודעים לזכויות שלהם. רוב השכירים אינם רגילים להתמודד מול מס הכנסה, מאחר וכל הניכויים מתבצעים באופן אוטומטי מתלוש המשכורת שלהם. לכן עבור רוב השכירים ההתנהלות מול רשויות המס נראות מאיימות ומייגעות מידי, דבר שגורם לרבים מהם לוותר לחלוטין על כל התענוג. אך אנו בחברת טקס שירותים פיננסים נשמח לסייע לכל שכיר לקבל את הזכויות המגיעות לו לפי החוק. אנו מתמחים בתחום של החזרי מס בגין הכנסה גבוהה ונשמח לבצע לכל אחד בדיקת זכאות להחזרי מס ללא תשלום וללא התחייבות.

החזרי מס בגין הכנסה גבוהה – נקודות חיוניות שכדאי להכיר

ההמלצה הכללית היא לבצע בדיקת החזר מס אחת לשנה, על מנת לוודא האם המדינה גבתה מכם מס גבוה מהדרוש. חשוב להבין כי גובה המס שכל אדם משלם, תלוי בגובה המשכורת שלו ובמדרגת המס שלו. במידה ואותו האדם התגרש, התחיל לשלם מזונות, סיים תואר שני וכדומה, ייתכן כי מגיע לו החזר מס בגין נקודות מס שהוא זכאי להם לפי החוק. אך מאחר ומס הכנסה אינו מעודכן בכל השינויים השונים המתרחשים בחייו של הפרט, הוא ממשיך לגבות ממנו את המס המתאים לגובה מדרגת המס שלו. כדאי לדעת כי ישנו חוק התיישנות על החזרי מס, לכן כל אחד יכול להגיש בקשה להחזרי מס רק מ- 6 השנים האחרונות. מסיבות אלו בדיוק, מומלץ לבצע בדיקה שנתית ללא תשלום, על מנת לוודא האם מגיע לכם לקבל כסף מהמדינה.

החזרי מס בגין הכנסה גבוהה – מה מעולם לא סיפרו לכם?

מס הכנסה גובה את סכומי המס המתאימים מכל אדם, בהתאם להערכה השנתית של גובה ההכנסות שלו, למרות שהתשלום בפועל מתבצע ברמה החודשית, באמצעות תלוש המשכורת. לכן שכירים הנהנים מהכנסה גבוהה, זכאים לא פעם להחזרי מס משמעותיים, בעקבות שינויים שונים המתרחשים בחיים האישיים שלהם, או לחילופין, בעקבות שינוי באחוזי המשרה. אם במהלך שנת המס גובה המשכורת יורד אך גובה המס המשולם בכל חודש אינו משתנה, ישנה סבירות גבוהה להחזר מס בסוף השנה. הדבר נכון גם עבור מקרים של אבטלה, חופשה ארוכה ללא תשלום ונסיבות נוספות אשר גורמות להפחתה בגובה השכר החודשי.

אנו בחברת טקס שירותים פיננסים מספקים שירות של בדיקת זכאות להחזרי מס בגין הכנסה גבוהה. אנו מספקים את השירות ללא תשלום וללא התחייבות, במטרה לספק לכל אחד את האפשרות לבדוק האם המדינה אמורה להחזיר לו כסף. אנו נשמח לסייע לכם להגיש בקשה להחזר מס, להתנהל עבורכם מול מס הכנסה ולהגיע לתוצאות המהירות והיעילות ביותר. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך